Πέμπτη 13 Ιουνίου 2013

Μαμά μου, μην ξεχνάς...



του  Draikors Roudolf
1. Μ μ παραχαϊδεύεις. Ξέρω πολ καλ πς δν πρέπει ν μο δίνεις πάντα ,τι σο ζητ. Σ δοκιμάζω μονάχα γι ν δ.
2. Μ διστάζεις ν εσαι σταθερ μαζί μου. Τ προτιμ. Μ κάνεις ν νιώθω περισσότερη σιγουριά.
3. Μ μ κάνεις ν νιώθω μικρότερος π' ,τι εμαι. Ατ μ σπρώχνει ν παριστάνω καμι φορά τν σπουδαο.
4. Μ μο κάνεις παρατηρήσεις μπροστ στν κόσμο ν μπορες. Θ προσέξω περισσότερο ατ πο θ μο πες, ν μο μιλήσεις ρεμα μι στιγμ πο θ εμαστε ο δύο μας.

5. Μ μο δημιουργες τ ασθημα πς ΌΛΑ τ λάθη μου εναι μαρτήματα. Μπερδεύονται τσι μέσα μου λες ο ξίες πο χω μάθει ν' ναγνωρίζω.
6. Μν ναστατώνεσαι τόσο ταν σου λέω «δ σ χωνεύω». Δν πευθύνομαι σ σένα λλ στ δύναμη πο χεις ν μο ναντιώνεσαι.
7. Μ μ προστατεύεις πάντα π’ τς συνέπειες. Χρειάζεται καμι φορ ν πάθω γι ν μάθω.
8. Μ δίνεις μεγάλη σημασία στς μικροαδιαθεσίες μου. Καμι φορ δημιουργονται σα - σα γι ν κερδίσω τν προσοχ πο ζητοσα.
9. Μ μο κάνεις συνεχς παρατηρήσεις. Γιατί τότε θ χρειαστε ν προστατέψω τν αυτό μου κάνοντας τν κουφό.
10. Μ μο δίνεις πιπόλαιες ποσχέσεις. Νιώθω πολ περιφρονημένος ταν δν τς κρατς.
11. Μν περτιμς τν τιμιότητά μου. Συχν ο πειλές σου μ σπρώχνουν στν ψευτιά.
12. Μν πέφτεις σ ντιφάσεις. Μ μπερδεύεις τσι φάνταστα κα μ κάνεις ν χάνω τν πίστη μου σ' σένα.
13. Μ μ γνοες ταν σο κάνω ρωτήσεις. ν κάνεις κάτι τέτοιο, θ νακαλύψεις πς θ' ρχίσω ν παίρνω τς πληροφορίες μου π λλες πηγές.
14. Μν προσπαθες ν μ κάνεις ν πιστέψω πς εσαι τέλεια λάνθαστη. Εναι σκ γι μένα ταν νακαλύπτω πς δν εσαι οτε τ να οτε τ λλο.
15. Μ διανοηθες ποτ πς θ πέσει πόληψή σου ν μο ζητήσεις συγγνώμη. Μι τίμια ναγνώριση νς λάθους σου μο δημιουργε πολ θερμ ασθήματα πέναντί σου.
16. Μν ξεχνς πώς μο ρέσει ν πειραματίζομαι! Χωρς ατ δ μπορ ν ζήσω. Σ παρακαλ παραδέξου το.
17. Μν ξεχνς πόσο γρήγορα μεγαλώνω. Θ πρέπει ν σο εναι δύσκολο ν κρατήσεις τ διο βμα μ μένα, λλ προσπάθησε σ παρακαλ.
18. Μν ξεχνς πς δ θ μπορέσω ν' ναπτυχθ χωρς πολ κατανόηση κα γάπη. Ατ μως δ χρειάζεται ν στ π, τσι δν εναι;

πηγή:εδώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...